Debata na temat bezpieczeństwa w obsłudze trudnego klienta
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Zabrzu odbyła się debata na temat bezpieczeństwa w obsłudze trudnego klienta. Z pracownikami urzędu rozmawiali policjanci pionów prewencji i kryminalnego zabrzańskiej komendy. Przedmiotem debaty były m.in. takie zagadnienia, jak nagrywanie pracowników urzędu przez obsługiwanych petentów czy prawidłowe zachowanie wobec osób agresywnych.
Debata miał charakter otwartej dyskusji, podczas której w pierwszej kolejności policjanci odpowiadali na wcześniej sformułowane przez urzędników pytania. Uczestnicy debaty – pracownicy wymieniali się swoimi doświadczeniami z
Czynności służbowych, podczas których byli narażeni na sytuacje niebezpieczne.
Funkcjonariusze,analizując te przypadki udzielali rad, takich jak np. co zrobić, kiedy mamy do czynienia jak zachować się w kontakcie z osobami stosującymi agresję słowną. Policjanci radzili jak poprawnie zachować się podczas kontaktu z agresywnym petentem. Jak prawidłowo wezwać pomoc oraz, co jest najważniejsze, jak płynnie podjąć współpracę z patrolem interwencyjnym Policji lub Straży Miejskiej, aby ta pomoc była skuteczna.